Високий Вал (VAL.UA) – найстарше онлайн-видання Чернігова, засноване ще 2001 року Олегом Головатенко. Неодноразово сайт було визнано найвпливовішим ЗМІ Чернігівщини. Останні два роки над проектом працює нова команда, нам вдалося сформувати потужний колектив журналістів та операторів. Творчий напрямок видання нині очолює головний редактор Юрій Михуля.
На сьогоднішній день, середня відвідуваність сайту складає близько 10 000 унікальних користувачів на добу. Спільнота «Високого Валу» у Facebook - налічує близько 14 000 підписників. Це одні з найбільших показників серед чернігівських медіа. Улітку 2018 року ми відновили випуск однойменної газети.
11 листопада 2018 року розпочався новий етап в розвитку нашого ресурсу – ми оновили дизайн сайту та запустили мобільну версію. Цим самим зробили VAL.UA максимально зручним для читачів. Разом з цим ми змінюємо і наповнення сайту.
"Високий Вал" відкритий до співпраці з журналістами та зацікавленими у поширенні інформації медіа структурами.
З повагою, керівник проекту «Високий Вал» Артем Євминець
Наші координати:Цікаво, що в Чернігівській міській раді діють різні підходи до різних перевізників.
Скажімо, в роботі КП "ЧТУ" діють одні принципи і вимоги, а от по відношенню приватних перевізників – інші. Інколи здається, що саме приватні перевізники в міській раді в пріоритеті.
Бо вони можуть не виконувати поставлені вимоги міською радою та не дотримуватись умов договору – а ціна все рівно зростає.
Про підписаний ще в березні Меморандум з перевізниками щодо виконання до серпня ряду вимог знає вже, певно, кожен чернігівець. Тільки результат виконання меморандуму, на жаль, не по всім пунктам помітний.
Так от. Рішенням виконавчого комітету 24 березня була прийнята гранична вартість проїзду – 4,5 грн. Але тоді була публічна домовленість з перевізниками, що тільки при умові бездоганного виконання вимог Меморандуму, вони зможуть розраховувати на вартість 4,5 грн тільки з 1-го серпня. А поки – 4 грн.
Пройдемось по вимогам Меморандуму:
1. Обладнати за власні кошти всі автобуси засобами GPS-моніторингу, підключити їх до системи ТОВ «Дозор» та забезпечувати належну експлуатацію відповідно до Договорів про організацію пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування;
Нагадаю, що всі перевізники мали обладнати свій громадський транспорт засобами GPS-моніторингу до 4 червня 2017 року. Вклались в термін всі перевізники, окрім Пасавто-ЛТД та двох підприємств депутата міської ради Вакуленка (ДП Пассервіс та ТОВ Пассервіс-Люкс»). Останні взагалі зірвали дедлайн на 42 дні.
Станом на сьогодні всі перевізники вже підключились до системи, але сама система ще не налагоджена як слід, відбуваються постійні збої.
І знову ж таки такі збої в системі відбуваються переважно на тих маршрутах, що обслуговує Вакуленко. Бо потрібен час налагодити систему так, щоб вона нормально відображала дані, коли одна й та ж маршрутка працює на кількох маршрутах (сьогодні на 44-му, завтра на 26-му і т.д.). Це нормальна практика на підприємстві вже довгий час.
2. Забезпечувати вихід на маршрут водіїв та кондукторів виключно в одязі, що відповідає єдиному зразку, регулярно слідкувати за чистотою їх одягу;
З цим завдання найперше справилось КП «ЧТУ». Вони вдягли своїх водіїв в білі футболки. На осінь готують сорочки, а далі – куртки. ПрАТ «Таксосервіс» запропонував сині футболки своїм водіям.
Іншим водіям інших перевізників пощастило менше – їх вдягли в некомфортні жовті захисні жилетки.
І тільки після громадського обурення перевізникам було запропоновано піти шляхом тих перевізників, котрі обрали футболки синього кольору.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: АБО ЯКІСНИЙ ПРОЇЗД АБО ПЕРЕВІЗНИКІВ У ВІДСТАВКУ: ПОЗИЦІЯ ЧЕРНІГІВЦІВ
Станом на сьогодні, ще не всі водії їздять в уніформі. Окрім того, аби водії завжди були в уніформі, на руки необхідно видавати як мінімум 2 комплекти. Наскільки мені відомо, на всіх водіїв всіх перевізників закупили тільки 400 футболок. Це по одній на кожного водія, в кращому випадку.
3. Жорстко реагувати на порушення правил поведінки своїх водіїв (хамство, грубість по відношенню до пасажирів).
За півроку дії системи штрафів в громадському транспорті, штрафи виписані одиницям. Хоча, привидів для цього було набагато більше. Тільки я написала кілька десятків звернень.
4. Постійно слідкувати за належним технічним, санітарно-естетичним станом своїх транспортних засобів (чисті автобуси зовні та зсередини);
Ось цей пункт Меморандуму, я вважаю, взагалі невиконаним. Тут ніяких змін взагалі не відбулось. Як були брудні салони транспортних засобів, так вони й залишились.
Як були обірвані чохли на сидіннях – так все й залишилось без змін. Іржаві автобуси з дірами в підлозі. Навіть перед плановими перевірками перевізники не вважають за потрібне помити свої автобуси.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «ПОКИ ПЕРЕВІЗНИКИ НЕ ВИКОНАЮТЬ МЕМОРАНДУМ, 4,50 НЕ БУДЕ», - АТРОШЕНКО
Щодо дотримання умов Договору на перевезення.
1. Наявність розкладу роботи маршруту в салоні та наліпки з державним номером транспортного засобу – не виконано!
Умовами Договору на перевезення передбачено наявність в кожному автобусі інформації з державним номером транспортного засобу. А також не раз була озвучена вимога про розміщення розкладу руху в салоні маршруту. Жодна з умов не виконана в більшості перевізників.
Розклад руху, розміщений в салоні автобусу, є на маршрутах №1 та №15 (ФОП Корень). До речі, питань щодо дотримання графіку руху цим перевізником майже немає.
Інформація з державним номером транспортного засобу є на маршрутах, котрі обслуговують ФОП Корень (15, 1), ПрАТ «Таксосервіс» (27, 37, 17), ТОВ «ЧАК» (33) і ПП «ЧАК плюс» (42). Решта ж перевізників чомусь проігнорували цю вимогу.
Мене обурює, коли міська влада вважає, що саме так має виглядати виконання Меморандуму перевізниками.
Хоча в той же час міський голова публічно говорить про «бездоганне виконання вимог Меморандуму». Певно, впливати на роботу громадського транспорту з конкретним помітним для пасажирів результатом - це вище сил міської влади та профільних органів.
І повертаємось до порівняння підходів до комунального тролейбусного підприємства та до приватних перевізників. Останнє підвищення вартості проїзду в тролейбусах було в 2015 році.
Перед ймовірним черговим підвищенням проводяться громадські обговорення. Є більш-менш зрозуміле обґрунтування такого підвищення. Жодного громадського обговорення не пам’ятаю з приводу підвищення вартості проїзду в громадському транспорті, що обслуговуються приватних перевізників. До них особливе ставлення?
Моя думка:
Я не проти підвищення вартості проїзду. Я проти підвищення вартості проїзду без відповідної аргументації, без відповідних результатів та підстав на це. Вважаю, що будь-які зміни вартості проїзду в громадському транспорті мають бути обґрунтованими та відповідати дійсності. І якщо міська рада бере на себе певні зобов’язання, як це було з Меморандумом, то вони мають бути виконані бездоганно.
Вимоги:
1) Застосувати мораторій на підвищення ціни проїзду в громадському транспорті;
2) Повне виконання всі пунктів Меморандуму між міською радою та перевізниками.
3) Провести громадське обговорення щодо доцільності підвищення вартості проїзду та виконання умов Меморандуму.
А також раджу перевірити технічний та санітарно-естетичний стан маршруток особисто міському голові, профільному заступнику та переконатись особисто у виконанні поставлених вимог до перевізників.
Тетяна Романова, депутат Деснянської районної у Чернігові ради
Український військовослужбовець з важкими травмами голови Віталій Шумей, якого весь час доглядав батько, повноцінно заговорив. Про це повідомила волонтерка Ірина Тимофеєва у четвер, 18 квітня. Як пише Тимофеєва, Шумей вже приблизно тиждень говорить та усвідомлено складає слова. «Не шепоче, а говорить. Вранці більше, а ввечері поки втомлюється. Його мізки — Працюють! Юху, плачу! Батько теж плаче. Просить передати всім уклін, хто родину Шумей
Ще 10 людей перебувають у важкому стані після ракетного удару по Чернігову 17 квітня
На Чернігівщині через негоду без електрики понад 3 тисячі абонентів
Валерій Дубіль з командою передав гуманітарний вантаж у 5 лікарень прифронтового Дніпра
По Чернігову та області вночі очікуються заморозки
19 Квітня 2024
16:16Майже 12 мільйонів гривень на пільгові кредити у села: як на Чернігівщині втілюється Обласна програма «Власний дім»
15:18Ще 10 людей перебувають у важкому стані після ракетного удару по Чернігову 17 квітня
14:20На Чернігівщині через негоду без електрики понад 3 тисячі абонентів
13:33По Чернігову та області вночі очікуються заморозки
12:22На Чернігівщині, під час нересту, браконьєри завдали збитків рибному господарству на понад 64 тисячі гривень
11:18Важкопоранений військовий Віталій Шумей, за яким весь час доглядає батько, заговорив
10:19«єВідновлення»: на Чернігівщині сформували майже 300 сертифікатів на придбання житла замість знищеного
09:25На Новгород-Сіверщині відкрили меморіальну дошку на честь полеглого воїна
18 Квітня 2024
17:25У Чернігові відкрили єдиний центр допомоги постраждалим внаслідок ракетної атаки 17 квітня
17:00Переваги та різновиди точкових світильників
16:16Встигла доїхати до Полтавської області: поліцейські розшукали та повернули додому 16-річну дівчину з Семенівщини
16:00Как реагировать на отказы при поиске работы: стратегии и советы по поддержанию уверенности
15:17Шістьом громадам Чернігівщини передали спецтехніку для розчищення завалів та переробки відходів руйнувань
15:00Вивезення картин за кордон України
14:40На прикордонні Чернігівщини росіяни атакували водія автівки, який привіз хліб у місцевий магазин
13:30Валерій Дубіль з командою передав гуманітарний вантаж у 5 лікарень прифронтового Дніпра
12:22У Чернігові в ДТП постраждав мотоцикліст: він у лікарні
11:11У Чернігові завершили пошуково-рятувальну операцію після ракетного удару 17 квітня
10:17За один день врятував 14 людей: воїн з Чернігівщини отримав нагрудний знак «За збережене життя»
09:25У Новгороді-Сіверському встановили меморіальну дошку на честь загиблого захисника та депутата міськради
17 Квітня 2024
20:50Ракетний удар по Чернігову: 17 загиблих, 78 людей звернулись до лікарень, з них – понад 40 госпіталізовано
15:20Центральний корпус «Чернігівської політехніки» пошкоджений внаслідок ракетного удару. ФОТО
14:07У Чернігові розгорнули пункти незламності та пункти надання психологічної допомоги
13:23У Чернігові вже 14 загиблих та 61 травмований. Пошкоджено – 16 будинків
13:00Була вдома на лікарняному: у Чернігові загинула 25-річна поліцейська під час ракетного удару
Дивитися більше новинЛікарні Донбасу, Дніпра та прифронтових регіонів отримали цінне медичне обладнання для порятунку
«Батьківщина» не підтримала насильницьку
У Чернігові п’яний водій намагався втекти від
«Батьківщина» вимагає запровадити мораторій на розпродаж землі до кінця війни – відповідний
З прикордонного обстрілюваного села поліцейські евакуювали родини пенсіонерів
У Ягідному нині ремонтують понад 20 будинків: утеплюють фасади і змінюють дахи
БФ «Надія» передав Державній прикордонній службі 100 fpv-дронів
Протитанковий рів, бетонні піраміди та ДОТи: які оборонні споруди будують на прикордонні
Юлія Тимошенко: Ми захистили людей від свавілля і відстояли принципи справедливої та ефективної
У Чернігові п’яний водій в’їхав в огорожу.
«День у Медійній Студії «MICS
Завод у Шестовиці: чи не залишиться Киїнська ТГ без інвестицій і в кого на голові шапка