Високий Вал (VAL.UA) – найстарше онлайн-видання Чернігова, засноване ще 2001 року Олегом Головатенко. Неодноразово сайт було визнано найвпливовішим ЗМІ Чернігівщини. Останні два роки над проектом працює нова команда, нам вдалося сформувати потужний колектив журналістів та операторів. Творчий напрямок видання нині очолює головний редактор Юрій Михуля.
На сьогоднішній день, середня відвідуваність сайту складає близько 10 000 унікальних користувачів на добу. Спільнота «Високого Валу» у Facebook - налічує близько 14 000 підписників. Це одні з найбільших показників серед чернігівських медіа. Улітку 2018 року ми відновили випуск однойменної газети.
11 листопада 2018 року розпочався новий етап в розвитку нашого ресурсу – ми оновили дизайн сайту та запустили мобільну версію. Цим самим зробили VAL.UA максимально зручним для читачів. Разом з цим ми змінюємо і наповнення сайту.
"Високий Вал" відкритий до співпраці з журналістами та зацікавленими у поширенні інформації медіа структурами.
З повагою, керівник проекту «Високий Вал» Артем Євминець
Наші координати:Позиція*
У Верховній Раді презентували проміжний звіт тимчасової слідчої комісії з перевірки й оцінки стану АТ «Укрзалізниця».
Це звіт-розслідування фактів можливої бездіяльності, порушення законодавства України органами управління зазначеного підприємства, що призвели до значного погіршення технічного стану підприємства та основних виробничих показників.
В цілому проблематика діяльності «Укрзалізниці» описана у правильному руслі, втім зверну увагу на те, що ще варто було б вказати у цьому документі. Так, у звіті необґрунтовані звинувачення вантажовласників в тому, що їх дотують за рахунок «Укрзалізниці». Адже вантажні перевезення згідно з офіційною звітністю державного підприємства, є високорентабельними (27% у 2019 доковідному році) і покривають збитки від пасажирських перевезень (в Казахстані, до прикладу, рентабельність вантажних перевезень не перевищує 10%).
Протягом останніх років спостерігається негативна тенденція щорічного зниження вантажообігу АТ «Укрзалізниця», що і зазначено у звіті. Але сама ж причина була проігнорована звітом, адже це постійне зростання тарифів, негнучка цінова політика на послуги надання вагонів, низька якість сервісу в попередні роки, які змусили вантажовласників шукати альтернативу залізничним перевезенням. Подальше підвищення тарифів недопустиме, адже це залишить «Укрзалізницю» без вантажів та матиме серйозні фінансові наслідки для економіки України.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: УРЯД НЕ РОЗУМІЄ, ЩО ВЕДЕ КРАЇНУ ДО ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОЛАПСУ, А ЛЮДЕЙ ВГАНЯЄ У КРАЙНЮ БІДНІСТЬ, — ЮЛІЯ ТИМОШЕНКО
З одного боку у звіті вказано, що «Укрзалізниця» втрачає вантажну базу (і логічно, що це відбувається через високі тарифи в порівнянні з конкурентними автоперевезеннями), а з іншого закликають розширювати базу витрат (на персонал, на ремонти тощо), хоча очевидно, що це призведе до зростання собівартості, тарифів, втрати конкурентоспроможності і її вантажної бази на користь більш ефективних конкурентів, тих самих авто- і річкових перевезень.
Одним з ключових напрямків роботи повинна бути постійна оптимізація мільярдних витрат «Укрзалізниці» і закриття корупційних дірок, але щодо цього напрямку приділено дуже мало уваги, зараз без наведення порядку та вирішення системних питань, гроші просто розчиняться в неефективності.
На жаль, у звіті парламентської комісії відсутні висновки про неефективне управління майном «Укрзалізниці», зокрема, мова йде про величезні приміщення вокзалів, які жодним чином не комерціалізуються в інтересах підприємства; вантажні вагони, які стоять під парканом, поки приватні компанії возять вантажі; надлишкові ремонтні депо, які приватні компанії готові взяти в оренду і завантажити роботою, а зараз вони тільки генерують збитки.
У звіті недостатньо висвітлений ряд критично важливих проблем, які є системними й по суті є причинами поточного стану «Укрзалізниці», наприклад величезне непрофільне фінансове навантаження на залізницю у вигляді обов’язків покривати збитки в зарегульованому державою пасажирському сегменті, а це 13 мільярдів гривень втрат щорічно (це на 35% більше середніх фактичних інвестицій у 2017-2020 років в 9,6 мільярда гривень за рік) – держава повинна взяти на себе всі соціальні функції й залишити «УЗ» тільки бізнесові завдання, і не перекладати навантаження на бізнес через вантажні тарифи.
Ще один цікавий факт. Згідно з наведеними у звіті даними собівартість утримання одного вантажного вагона «УЗ» становить 967 гривень за добу – це колосально велика сума і жодна приватна компанія собі такого дозволити не може.
Насправді витрати складають не більше 250 гривень за добу. І тут правоохоронці мали б перевірити чи не має у цьому сегменті масштабної схеми розкрадання в «УЗ» під виглядом ремонтів вагонів.
Нагадаю, що у 2020 році «Укрзалізниця» втратила через корупцію в закупівлях 8 мільярдів гривень. Це стало відомо після проведення аналітичної роботи НАБУ. Відтак завдання правоохоронців має бути запобігання не злочину, а недопущення повторення корупційних схем.
Михайло Цимбалюк, народний депутат від «Батьківщини», ЦЕНЗОР. НЕТ, 9 вересня 2021 року.
З 1 квітня на Чернігівщині розпочинається нерестова заборона на вилов водних біоресурсів. Про це повідомляє Чернігівський рибоохоронний патруль. Заборонено: добування (вилов) водних біоресурсів на нерестовищах, в тому числі з берега: з 1 квітня до 20 травня (включно) - у всіх річках та їх кореневих водах; з 1 квітня до 9 червня (включно) - у всіх водосховищах; з 1 квітня до 30 червня (включно) - в придатковій системі
Ще в одному селі на Чернігівщині виявили сказ
Пам’яті Андрія Юрченка: у Чернігові відбулися змагання з дзюдо на честь загиблого Героя
У Чернігові з 15 квітня на місяць перекриють рух транспорту вулицею Коцюбинського
У Менському зоопарку народилося 7 нових тварин
29 марта 2024
17:17«Міста Героїв. Чернігівщина»: Укрпошта анонсувала серію нових марок
16:19Жителька Чернігівщини відзначила 100-й день народження
15:22Надавав росіянам інформацію про учасників АТО та польоти БпЛА: жителя Чернігівщини засудили до 15 років ув’язнення
14:25У Городні в підвалі лікарні облаштували укриття, де можна буде проводити операції під час тривог. ФОТО
13:33Пам’яті Андрія Юрченка: у Чернігові відбулися змагання з дзюдо на честь загиблого Героя
12:22У Менському зоопарку народилося 7 нових тварин
11:20Коропська громада отримала дві «швидкі» Mercedes від міжнародних партнерів
10:17На Чернігівщині лісівники заліснюють рекультивовані землі
09:50Проста, мінеральна чи газована — яку воду корисніше пити та чому?
09:25Ще в одному селі на Чернігівщині виявили сказ
28 марта 2024
18:18Вітаміни та мікроелементи, що входять до складу Елевіт-комплекс 2 (для вагітних у ІІ-ІІІ триместрі)
17:25У Чернігові з 15 квітня на місяць перекриють рух транспорту вулицею Коцюбинського
16:15Корм для вашого улюбленця: що потрібно знати при виборі ідеального варіанту?
15:20У Чернігові проведуть облаштування набережної Стрижня
14:55Заглянуть внутрь: исследование мира с помощью рентгеновских лучей
14:18На виїзді з Корюківки автівка влетіла у непрацюючий блокпост: водій загинув
13:33З 1 квітня на Чернігівщині розпочинається нерестова заборона на вилов водних біоресурсів
12:52Как создаются высококачественные семена подсолнечника
12:18Водій поквапився від’їхати: у Чернігові з маршрутки випав пасажир
11:17Налагодив схему постачання особливо небезпечних психотропів: у Чернігові затримали наркозакладчика
10:45Автоматичні та напівавтоматичні коагулометри: чим відрізняються та який обрати
10:19Росіяни за добу обстріляли 11 сіл в прикордонні Чернігівщини
09:25У Чернігові на Козацькій у мікроавтобусі виявили 15 бочок зі спиртом
27 марта 2024
19:00Як провести SEO-аудит сайту: покрокова інструкція з проведення SEO-аудиту
17:15У Чернігові рятувальники вивільнили ондатру, яка потрапила до дамби на Стрижні. ФОТО
Смотреть больше новостейУ Чернігові п’яний водій намагався втекти від
«Батьківщина» вимагає запровадити мораторій на розпродаж землі до кінця війни – відповідний
З прикордонного обстрілюваного села поліцейські евакуювали родини пенсіонерів
У Ягідному нині ремонтують понад 20 будинків: утеплюють фасади і змінюють дахи
БФ «Надія» передав Державній прикордонній службі 100 fpv-дронів
Протитанковий рів, бетонні піраміди та ДОТи: які оборонні споруди будують на прикордонні
Юлія Тимошенко: Ми захистили людей від свавілля і відстояли принципи справедливої та ефективної
У Чернігові п’яний водій в’їхав в огорожу.
«День у Медійній Студії «MICS
Завод у Шестовиці: чи не залишиться Киїнська ТГ без інвестицій і в кого на голові шапка
Залужний відвідав командування ЗСУ на північному напрямку
Чернігівська команда «Батьківщини» долучилася до допомоги лікарням Донбасу